Kapocs Call Center Kft.

1074 Budapest, Hársfa u. 59/A. fszt. 5. | +36-70-632-4419 | http://www.kapocscallcenter.hu
Desktop

A KAPOCS Call Center, nagy szakmai múlttal, több mint tíz éves szakmai tapasztalattal egyesült szakemberek összefogásával alapult. Azért, hogy ügyfeleinknek maximális elégedettséget tudjunk nyújtani, munkájuk támogatásával! Megbízhatóság, hatékonyság, közös megelégedettség és, s mindez elérhető, valóban megfizethető áron! 

Professzionális megoldások, professzionális nagy és kisvállalatoknak, vállalkozóknak, üzletkötőknek, -ügynököknek!

Ne feledjék, a Call Center egy szakma! 

Az előzékenység, a nagyfokú kommunikációs készség, az empátia, a stressz tűrő képesség, még a legsikeresebb üzletemberek többségében sincs egységében jelen, ami a siker titka! De miért is aprózná el tehetségét, -energiáját órák hosszat, a sokszor csak időt rabló, meddő telefonálgatással, ahelyett, hogy ez idő alatt, a tehetségét kamatoztatná!? 

Hiszen Ön is tudja, az idő pénz!

Telefonos időpont egyeztetés, közvélemény, és piackutatás, vevőszolgálati, és a direkt értékesítés minden ágazatában sikeresen tevékenykedő, professzionális szolgáltató és kereskedelmi cég vagyunk! Az üzleti élet minden területén részt vállalunk, és munkánk során, direkt módon segítjük a velünk kapcsolatban lévő ügyfeleink forgalmának, és bevételeinek a növelését! Feladatunk, hogy a kereskedők, és a kereskedelmi cégek, szolgáltatók munkáját hatékonyabbá tegyük, a legkisebb egyéni vállalkozástól, a legnagyobb, multinacionális cégekig! Fő tevékenységeink közé tartozik, a telefonon keresztül történő értékesítés, banki szolgáltatások értékesítése, -időpont egyeztetés, biztosítások, befektetések értékesítése, – potenciális ügyfelek felkutatása, -időpont egyeztetése. Bróker tevékenység. Ingatlanpiac támogatása, (eladó, -kiadó ingatlanok felkutatása, időpont egyeztetés ingatlanos megbízóink támogatása). Ügyfelek, vendégek szervezése, (üzleti megbeszélésre, konferenciákra, bemutatókra). Reklám tevékenység, piac, és közvélemény kutatás, üzleti tanácsadás! Vevő és ügyfélszolgálat professzionális ellátása, akár több nyelven (igény szerint!) Üzleti igény, konkurencia és termékpiaci felmérés, -piackutatás, elemzés. Politikai és üzleti kampányok professzionális támogatása, -menedzselése! KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS! Minden egyéb, amivel egy professzionális Call Center támogatni tudja az Ön vagy vállalata munkáját, sikerét! 

Négy fő jelszavunk van, amik röviden jellemzik cégünk működésének alapelveit:

HATÉKONYSÁG, PRECIZITÁS, BIZALOM, DISZKRÉCIÓ!

Ha beleunt az újrakezdésbe, vagy segítségre van szüksége, egy magasabb nyereség, ismertség, terméke, szolgáltatása piaci bemutatása, reklámja elérése érdekében, akkor keressen meg minket, és forduljon hozzánk bizalommal! 

Csinálja végig, amit elkezdett, de most már velünk! 

CSATLAKOZZON EGY SIKERES CSAPATHOZ, ÉS LEGYEN ÖN IS SIKERES!

Nyitvatartás:

Hétfő09.00 – 17.00
Kedd09.00 – 17.00
Szerda09.00 – 17.00
Csütörtök09.00 – 17.00
Péntek09.00 – 17.00

További információk:

Parkolás:utcán fizetős
Parkolási megjegyzés:Mellettünk az utcában Parkolóház található.

Kapcsolat:

Kapcsolattartó:Szőke Csaba
Telefon:+36-70-632-4419
Email:kapocscallcenter@gmail.com
Honlap:http://www.kapocscallcenter.hu
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Partnerek