VII. kerületi Kormányablak - Erzsébet körút

1073 Budapest, Erzsébet körút 6. fszt. | +36-1-795-8884 | http://kormanyablak.hu, http://www.kormanyhivatal.hu, http://1818.hu
Desktop

2019. szeptember 2-ától valamennyi budapesti kormányablakban változott, és továbbra is egységes az ügyfélfogadás.

2019. július 2-ától heti 7 órával tovább rövidült az ügyfélfogadás. 2019. július elejétől valamennyi budapesti kormányablakban új, rövidített nyitvatartás lépett érvénybe. 2019 júniusára a kormányhivatalokat érintő súlyos munkaerőhiány miatt a kormányablakok nyitvatartása illetve az intézhető ügyek köre több helyen változott, a sorszámkiadás szünetelt, ezért érdemes – mindkét (!) alábbi linken vagy telefonon – előre tájékozódni. Akár foglalt időpont birtokában is.

Budapest Főváros Kormányhivatala VII. Kerületi Hivatala - Kormányablak Osztály

Általános tájékoztató telefonszám (pl.: eljárásrendről, ügytípusokról, eljáráshoz szükséges dokumentumokról, stb. - valamint időpontfoglalás): 1818 (24 órában hívható kék szám)

Előzetesen időpontot foglalni online vagy telefonon van lehetőség:

A sorszámosztás zárás előtt 30 perccel fejeződik be. A sorszámhúzási idő vége az aktuális ügyfélforgalom és ügyintézői létszám függvényében azonban változhat, előfordulhat - az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében - az ügyfélfogadási időn belüli sorszámhúzás szüneteltetése. Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.

Illetékfizetésre bankkártyával az ügyintézőnél vagy a Hársfa utcai postán (hétköznap 8 és 18 óra között, szerdán 20 óráig) van lehetőség.

Az Ügyfélszolgálat telefonszámai:

  • Általános információ: (1) 795-8884
  • Elkészült okmányok (1) 896-3162
  • Közlekedés-igazgatási ügyintézés (1) 896-3169,(1) 896-3164,(1) 795-8880
  • Személyi okmányok és NEK adatlap igénylése (1) 795-8527, (1) 896-2875,
  • Kormányablak ügyek (1) 896-3168, (1) 795-8526,
  • Egyéni vállalkozás, ügyfélkapu (1) 896-3165, (1) 896-3170

Okmányirodai intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyek
  • Járműigazgatási ügyek
  • Lakcímigazolvány ügyek
  • Lakcímváltozási ügyek
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) adatlap felvételezése
  • Személyazonosító igazolvány ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Vezetői engedély ügyek

A kormányablak az okmányirodai ügyek intézésén kívül ellátja az integrált ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyeket is. Ügyfeleink különböző beadványokat terjeszthetnek elő továbbítás céljából.

Feladatkörök

Munkatársaink tájékoztatást nyújtanak lényegében a legtöbb állami közigazgatási üggyel kapcsolatban, és szükség szerint segítenek az ügyintézés folyamatában is.

A kerületi illetékességhez NEM kötött okmányirodai ügyek az ország bármely kormányablakában intézhetőek.

A kormányablakban bármely kerületben létesítendő LAKCÍM esetén lehet lakcímváltozási ügyeket intézni. Kivétel a lakcím-érvénytelenítés (jogosulatlanul bejelentkezett lakók kijelentése), ami kizárólag abban a kormányablakban történhet, amely kerülethez a lakcím területileg tartozik.

Nyitvatartás:

Hétfő07.00 – 17.00
Kedd08.00 – 16.00
Szerda12.00 – 20.00
Csütörtök08.00 – 16.00
Péntek08.00 – 14.00

Érvényes: 2019. szeptember 2-ától.

További információk:

Bankkártya-elfogadás:Visa, Mastercard, Maestro
Parkolás:utcán fizetős
Wifi:ingyenes
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.