VII. kerületi Kormányablak - Erzsébet körút

1073 Budapest, Erzsébet körút 6. fszt. | +36-1-795-8884 | http://kormanyablak.hu, http://www.kormanyhivatal.hu, http://nyilvantarto.hu, http://1818.hu

Oszd meg másokkal!

Desktop

Budapest Főváros Kormányhivatala VII. Kerületi Hivatala - Kormányablak Osztály: Elérhetőségek + Részletes információk

Általános tájékoztató telefonszám (pl.: eljárásrendről, ügytípusokról, eljáráshoz szükséges dokumentumokról, stb. - valamint időpontfoglalás): 1818 (24 órában hívható kék szám)

Előzetesen időpontot foglalni online vagy telefonon van lehetőség:

A sorszámosztás zárás előtt 15 perccel fejeződik be. A sorszámhúzási idő vége az aktuális ügyfélforgalom és ügyintézői létszám függvényében azonban változhat, előfordulhat - az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében - az ügyfélfogadási időn belüli sorszámhúzás szüneteltetése. Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.

Illetékfizetésre bankkártyával az ügyintézőnél vagy csekken a legközelebbi, Rákóczi téri (1085 Budapest, József körút 37-39.) illetve Rákóczi úti (1088 Budapest, Rákóczi út 11.) postákon (hétköznap 8 és 20 óra között) van lehetőség. A Hársfa utcai posta rövidebb nyitva tartással (hétköznap 8 és 18 óra között) működik.

Az Ügyfélszolgálat telefonszámai:

  • Általános információ: (1) 795-8884
  • Elkészült okmányok (1) 896-3162
  • Közlekedés-igazgatási ügyintézés (1) 896-3169,(1) 896-3164,(1) 795-8880
  • Személyi okmányok és NEK adatlap igénylése (1) 795-8527, (1) 896-2875,
  • Kormányablak ügyek (1) 896-3168, (1) 795-8526,
  • Egyéni vállalkozás, ügyfélkapu (1) 896-3165, (1) 896-3170

Okmányirodai intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyek
  • Járműigazgatási ügyek
  • Lakcímigazolvány ügyek
  • Lakcímváltozási ügyek
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) adatlap felvételezése
  • Személyazonosító igazolvány ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Vezetői engedély ügyek

A kormányablak az okmányirodai ügyek intézésén kívül ellátja az integrált ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyeket is. Ügyfeleink különböző beadványokat terjeszthetnek elő továbbítás céljából.

Feladatkörök

Munkatársaink tájékoztatást nyújtanak lényegében a legtöbb állami közigazgatási üggyel kapcsolatban, és szükség szerint segítenek az ügyintézés folyamatában is.

A kerületi illetékességhez NEM kötött okmányirodai ügyek az ország bármely kormányablakában intézhetőek.

A kormányablakban kizárólag a kerületben létesítendő LAKCÍM esetén lehet lakcímváltozási ügyeket intézni.

A kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Kormányrendelet

Nyitvatartás:

Hétfő07.00 – 17.00
Kedd08.00 – 17.00
Szerda08.00 – 20.00
Csütörtök08.00 – 18.00
Péntek08.00 – 14.00

Érvényes 2017. augusztus 1-jétől. A fővárosi kormányablakok nyitvatartása továbbra is egységes, kedden és pénteken egy-egy órával rövidült.

További információk:

Bankkártya-elfogadás:Visa, Mastercard, Maestro
Parkolás:utcán fizetős
Wifi:ingyenes
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Hirdetés
Hirdetés
Desktop

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek