VII. kerületi Kormányablak - Erzsébet körút

1073 Budapest, Erzsébet körút 6. fszt. | +36-1-795-8884 | http://kormanyablak.hu, http://www.kormanyhivatal.hu, http://nyilvantarto.hu, http://1818.hu

Oszd meg másokkal!

Desktop

Budapest Főváros Kormányhivatala VII. Kerületi Hivatala - Kormányablak Osztály: Elérhetőségek + Részletes információk

Általános tájékoztató telefonszám (pl.: eljárásrendről, ügytípusokról, eljáráshoz szükséges dokumentumokról, stb. - valamint időpontfoglalás): 1818 (24 órában hívható kék szám)

Előzetesen időpontot foglalni online vagy telefonon van lehetőség:

A sorszámosztás zárás előtt 15 perccel fejeződik be. A sorszámhúzási idő vége az aktuális ügyfélforgalom és ügyintézői létszám függvényében azonban változhat, előfordulhat - az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében - az ügyfélfogadási időn belüli sorszámhúzás szüneteltetése. Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.

Illetékfizetésre bankkártyával az ügyintézőnél vagy csekken a legközelebbi, Rákóczi téri (1085 Budapest, József körút 37-39.) illetve Rákóczi úti (1088 Budapest, Rákóczi út 11.) postákon (hétköznap 8 és 20 óra között) van lehetőség. A Hársfa utcai posta rövidebb nyitva tartással (hétköznap 8 és 18 óra között) működik.

Az Ügyfélszolgálat telefonszámai:

  • Általános információ: (1) 795-8884
  • Elkészült okmányok (1) 896-3162
  • Közlekedés-igazgatási ügyintézés (1) 896-3169,(1) 896-3164,(1) 795-8880
  • Személyi okmányok és NEK adatlap igénylése (1) 795-8527, (1) 896-2875,
  • Kormányablak ügyek (1) 896-3168, (1) 795-8526,
  • Egyéni vállalkozás, ügyfélkapu (1) 896-3165, (1) 896-3170

Okmányirodai intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyek
  • Járműigazgatási ügyek
  • Lakcímigazolvány ügyek
  • Lakcímváltozási ügyek
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) adatlap felvételezése
  • Személyazonosító igazolvány ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Vezetői engedély ügyek

A kormányablak az okmányirodai ügyek intézésén kívül ellátja az integrált ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyeket is. Ügyfeleink különböző beadványokat terjeszthetnek elő továbbítás céljából.

Feladatkörök

Munkatársaink tájékoztatást nyújtanak lényegében a legtöbb állami közigazgatási üggyel kapcsolatban, és szükség szerint segítenek az ügyintézés folyamatában is.

A kerületi illetékességhez NEM kötött okmányirodai ügyek az ország bármely kormányablakában intézhetőek.

A kormányablakban kizárólag a kerületben létesítendő LAKCÍM esetén lehet lakcímváltozási ügyeket intézni.

A kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Kormányrendelet

Nyitvatartás:

Hétfő07.00 – 17.00
Kedd08.00 – 17.00
Szerda08.00 – 20.00
Csütörtök08.00 – 18.00
Péntek08.00 – 14.00

Érvényes 2017. augusztus 1-jétől. A fővárosi kormányablakok nyitvatartása továbbra is egységes, kedden és pénteken egy-egy órával rövidült.

További információk:

Bankkártya-elfogadás:Visa, Mastercard, Maestro
Parkolás:utcán fizetős
Wifi:ingyenes
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek